HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

egy semmien nap!

2009.06.27. 21:22 baby bogyó

Ma elégé egyszerű napom volt.Egész nap itthon voltam tv-tem,gépeztem és persze beszélgetem életemmel!Már nagyon várom a keddet hogy újra vele lehessek!Elmegyünk megnézni a transformers 2-őt.Úgy volt hogy ma megyek bulizni bedbe de marci miat és még pár dolog miat inkább lemondtam!Akartam menni shopingolni de amint kiléptem a lakásból megáztam szóval így visszafordultam majd holnap elnézek:)!Mára ennyi legyetek jók és jó nyaralást mindenkinek!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr471212500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása