HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

egy szeretethiányos nap:(

2009.07.15. 23:14 baby bogyó

Ma reggel felkeltem a telomra mert ép hívott anyum bnője hogy megműtötték ami nem volt valami kellemes reggeli ébresztő!Utána uncsiztam és kitakarítottam a lakást levittem a kutyámat elmosogattam stb...Délután mostanában elkezdtem nézni én is online filmeket amit egyik bnőm ajánlott!Este meg felhívtam marcit és beszélgetünk péntektől hétfőig megint nála vok!De ahogy letettük a telefont rájöttem h menyire szeretethiányom van!:(És tök szomi lettem!:'(Ma van az egyik fogadott bátyám névnapja szal megint boldog névnapot neki és rem holnap jobb kedve lesz neki is!Lehet ez a mai nap ilyen családi kor xd!Nah küldök nektek egy kis linket ha akartok online filmet nézni jó ha ép uncsiztok otthon vagy ha nincs kivel elmenj moziba de nincs ki elmenjen veled!Sziasztok és puszi mindenkinek!
http://moovie.hu/index.php

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr501248462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.07.24. 10:54:15

na látod, mondtam, hogy jó. És én is ezen szoktam nézni, csak azért nem ajánlottam, mert ez akkor épp szünetelt. Örülök, hogy te is rákaptál, és ha szeretethiányod van gondolj csak azokra akik szeretnek, mondjuk rám. Na pussz...

baby bogyó 2009.07.24. 14:58:47

köszi szépen akkor majd rád is gondolok meg persze marcimra mikor jössz fel msnere dumcsizni?puszika

Minababa 2009.07.25. 10:52:16

Nem mostanába, mert jövőhéttől az unokatesóimnál leszek, de majd dumálunk. puszi...

baby bogyó 2009.07.25. 14:51:43

jah jó mer én szerdán utazok egy hétre marcival balcsira szal majd ak valamikor utána besz:)puszi!

Minababa 2009.07.25. 16:57:23

Érezd jól magad, Marcit meg üdvözlöm...Jó pihenést :-)

baby bogyó 2009.07.25. 17:27:37

köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P
süti beállítások módosítása