HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

egy újjab csalodás!

2009.08.13. 15:05 baby bogyó

Tegnap majdnem 3 hónap után marci rájött h mégse illünk össze és így szakított mikor én vittem neki a névnapi ajándékát hátelég szarul eset és nagyon is kivoltam elégé rideg volt semmi örömet szomuruságott nem mutatott ki magából olyan volt mint egy robot!De ma már kb úgy érzem mintha sose ismertem volna meg meg mondjuk sztem talált valaki mást magának!Nah mindegy akad jobb is majd idővel ha sikerűl feldolgoznom!Rem ti boldogok vagytok pusz!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr571307188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minababa 2009.08.25. 22:54:26

sajnálom szivem, de tudd, hogy rám számíthatsz, és ha neki nam kellett, akkor egy seggfej. Ne bánkódj miatta 2 perc alatt találsz magadnak valaki mást.
:-(

baby bogyó 2009.08.26. 19:03:14

ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!!
süti beállítások módosítása