HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

az elmult 3 nap!:)

2009.07.24. 15:17 baby bogyó

Mostanában nem írtam mer semmi izgi nem történt + beteg vok szal sokat pihenek!De az izgalmas dolgokat megosztom veletek:)Kedden kb dél körül tök aranyosan meglepet marci hogy elugrott hozzám:)Tegnap meg este elmondta hogy 29 én megyünk együtt balcsira aminek nagyon örülök már csak meg kell gyógyulni de rajta vagyok!Nah majd ha még lesz valami izgi feleményem akkor egyből írok legyetek jók puszi jah és vigyázatok ebe a nagy melegbe!!!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr1001266111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása