HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

hétvége marcival és hétfő:):P

2009.07.21. 12:13 baby bogyó

Hát a pénteki napom eleje nem sikerült valami jól!:(Leértem maciékhoz és egyből vitáztunk mondjuk már odafele az úton is vitáztunk.Nah mindegy úgy volt hogy én jövök haza de szülei mondták hogy beszéljük meg és keresünk megoldást így most úgy néz ki hogy minden oké lett!:)Péntek este elmentünk 3ba ádámmal megtanítottak biliárdozni nem ment valami rosszul de a vita miat még a pia se hozta meg a kedvemet:S szal így a buli felénél és bedepiztem és ott gubasztottam a széken:(Szonbaton voltunk tábiobicskén bulizni ami tök jól indult mert csak mi táncoltunk marcival az egész diszkoba mer senki más nem tudott rá táncolni:P:)délelöt meg strandon voltunk szüleivel be:) vasárnap egész nap otthon punyadtunk este meg elmentünk motorozni és én is vezetem úgy hogy marci futott mellettem.:)Hétfön reggel jöttünk haza apjával de még délelöt elmentünk moziba a jégkorszak 3 3d-re este meg az egyik haverommal ökörködtünk a házból:).Ma meg megint talizok marcival mert nálahagytam az irataimat.Majd még ha lesz valami izgi írok!Sziasztok puszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr911258622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása