HTML

egy szerelmes tini élete!

az életemről hogyan töltöm a napjaim és persze szerelemről ami mindenki életébe van!

Friss topikok

  • baby bogyó: ma már nem bánkodok babám akad jobb is csak azért érted...msnen valamikor beszélhetnénk!! (2009.08.26. 19:03) egy újjab csalodás!
  • baby bogyó: köszi babám te is érezd jól magad jó pasizást:):P (2009.07.25. 17:27) egy szeretethiányos nap:(
  • baby bogyó: Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:) (2009.07.20. 16:59) egy nagyon jó nap!:)
  • Minababa: én se téged (L) (2009.06.28. 22:59) Ez lenék én!

Linkblog

egy nagyon jó nap!:)

2009.07.16. 21:13 baby bogyó

Ma egy nagyon jó napom volt!Reggel bepakoltam mert megyek holnap marcihoz.Délután meg elmentem bátyusommal utána meg egy haverommal!Nagyon jól elvoltunk sétáltunk dumáltunk röhögtünk!Most meg készülök marcit felhívni hogy ak holnap mikor tali stb.Nah most hétfőig nem írok de majd beszámolok legyetek jók addig is puszi!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem.blog.hu/api/trackback/id/tr251250203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edinafan 2009.07.20. 14:23:52

Annyira izgi volt ez a sok történet h mig bnöm olvasta nekem ezt kivittem a szemetet, meglocsoltam a virágokat és jókat nevettünk :D köszi az örömteli pillanatokat!!:D

baby bogyó 2009.07.20. 16:59:18

Szia örülök hogy tetszik:)remélem még sokáig olvasni fogod!Örülök hogy jókedvre derített:)
süti beállítások módosítása